środa, 20 lutego 2019

zima w odwrocie albo pozdrowienia z drogi


... czyli jak lubię 😊
A droga prowadziła
(wczoraj)
 z Krakowa do Szczawnicy
i widać, że zima w odwrocie,

 

choć, 
oczywiście,
 są miejsca,
 gdzie śniegu nie brakuje, 


ba,
 jest go nawet z lekkim nadmiarem 😃


ale jednak, jednak
 wiosnę już widać i czuć...


😃
A ja pozdrawiam serdecznie z Krakowa,
a zaraz z Wrocławia,
i zapraszam,
bo zdjęć mam znowu i jak zwykle multum,
byle tylko entuzjazmu i energii
starczyło, żeby je zaprezentować...
😃

19 komentarzy:

  1. A przebiśniegi już na całego kwitną! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno, a i kleszcze się obudziły, czyli wiosna idzie 😃

      Usuń
  2. I cebulowe zaczynają kiełkować!:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuć wiosnę na odległość,
    czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpaki wróciły i przyglądają się,jak moje igloo odpływa z deszczem do morza:)
    Przed nami jeszcze Bieg Gwarków na Przeł.Jugowskiej.

    A tutaj zima w natarciu...
    https://www.youtube.com/watch?v=DgDUWNzxd9I

    "O wycieczce do Krakowa słów kilkoro"
    www.wbc.poznan.pl/dlibra/docmetadata?id=121545&from=publication
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak zima nie typowa, w górach śnieg w dolinach przedwiośnie. Super zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, wcześnie wiosna w górach widzę. Zazdroszczę widoków. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w tym roku w pl sniegu chyba nie brakowalo, u mnie juz bardzo wiosennie i wreszcie slonko glaszcze moja twarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz ta zima jeszcze bardziej w odwrocie....
    To czekam na następne zdjęcia.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ..I już po Ale fajne fotki zostały :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, co warto zobaczyć w Szczawnicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę z opóźnieniem, ale to zawsze aktualne - w Szczawnicy warto zobaczyć Szczawnicę:) I Pieniny, a nawet Tatry przy dobrej pogodzie, bo je widać, jak się trochę wyżej wyjdzie, np. na Prehybę vel Przechybę. No i po słowackiej stronie warto sie przespacerować, wiadomo.

      Usuń
  11. choć śniegu nie lubię to przyznam że taka biała natura wygląda ciekawiej niż szaro-bura

    OdpowiedzUsuń
  12. Na niektórych zdjęciach jeszcze piękna zima, ale jest już marzec, prosimy o zdjęcia, które by nam choć trochę przybliżały wiosnę.
    ps. to ja, veanka, teraz jestem tutaj https://wilma-f.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajrzałam i ja do Ciebie dzięki Twojej wzmiance o Szczawnicy, którą uważam za absolutną królową Pienin, prawdziwą Perłę Pienin. Oczywiście to podejście emocjonalne lecz uważam, że osoby z chłodnym umysłem też znajdą wiele do podziwiania. Wszystkie Twoje zdjęcia są przepiękne. Te w następnym wpisie działają na moją wyobraźnie, przenoszą w czasy minione. Są wspaniałe:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi bardzo:)
      Szczawnica jest królową, masz rację, choc troche zaniedbaną miejscami, żałuję, że mogłam byc tylko tak 'w przelocie'.
      Zapraszam do mnie, jesli Ci sie zdjęcia podobają, obco sie nie będziesz czuła, mamy kilka wspólnych znajomych 😊 przez które trafiłam do Ciebie.

      Usuń


Wszystkim dziękuję pięknie za komentarze, bez nich blog nie byłby tym, czym, mam nadzieję, jest - rozmową.
Staram się odpowiadać na bieżąco, czasem jednak nie mogę, ale zawsze - chcę;)


A, i czytam komentarze do starych postów:)