sobota, 25 września 2021

do widzenia, do jutra...

  Przychodzi w życiu człowieka taki czas, kiedy musi spojrzeć w lustro i zapytać samego siebie - i co dalej? Niemal równo dziesięć lat temu, w grudniu 2011roku, po pięciu latach na bloxie, przeniosłam tutaj moje klimaty. Jak łatwo sprawdzić,  jeszcze parę lat temu popełniałam kilka postów miesięcznie, ostatnio kilka w roku, natomiast codziennie od trzech lat wrzucam jedno zdjęcie na fb, w grupie roboczo zwanej cmentarną...Wiem, to nie jest tematyka ogólnie lubiana;)

Od dłuższego czasu czuję, że to już nie jest moje miejsce, formuła się wyczerpała, że czas moich klimatów dobiegł końca, trzeba coś zmienić!
 Decyzja podjęta, to już jest koniec.

 Dziękuję Wam wszystkim za te 10 lat, za zaglądanie, komentowanie, rozmawianie, za wspólny czas.🌹🍷🎈💛🌼👍 



I - zapraszam na całkiem nową, świeżutką, jeszcze niedopracowaną, 
w fazie rozbiegu stronę
 taki kraj... 
Będzie podobnie, ale jednak trochę inaczej, mam nadzieję, bo po to przecież robię tę małą rewolucję w swoim życiu... 💙

28 komentarzy:

  1. pewnie trzeba czasami zmienić coś co się robi, poszukać nowych inspiracji. Życzę powodzenia w realizacji nowych wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nowych projektach, mnóstwa inspiracji i mam nadzieję, że czasem zajrzysz do starych znajomych. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) do starych znajomych cały czas zaglądam, przeniosłam też całą linkownię na nowy blog.

      Usuń
  3. Nieraz marzy nam się coś nowego, a marzenia należy spełniać, prawda 😎
    Najważniejsze, żeby stare nie zniknęło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie sobie tu stary blog wisiał i wisiał:) a ja zapraszam na nowy:)

      Usuń
  4. Też piekna strona, pieknà perełkę pokazałaś.Powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zaglądam :) Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz zajrzę, powiem tylko, ze myślę o zmianach blogowych na emeryturze, obmyślam na razie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba coś zmienić, żeby nie zwariować:)

      Usuń
  7. Jednak jestem stara, bo nie lubię zmian, ale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radykalnych zmian nie przewiduję, ale małe? podobno nawet w naszym wieku trzeba sie rozwijać 😊

      Usuń
  8. Za mną chodzi, żeby dać sobie spokój z komentowaniem rzeczywistości. Jest taki bajzel, że nie nadążam, nie ogarniam, nie rozumiem.
    Oczywiście nową stronę już zapisałam. Życzę powodzenia i serdeczności posyłam. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie rezygnuj, świetnie ci komentowanie wychodzi!

      Usuń
  9. Ooo, ledwo tu zajrzałam, a tu już kończysz przygodę. No dobrze. Powodzenia w nowym miejscu w takim razie. Do poczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec znaczy czasem początek, witaj i zaglądaj, serdecznie zapraszam:)

      Usuń
  10. Taaa, ja też z bloxa się przeniosłem tutaj, a teraz wrzucam kilka postów na rok... blog od swojego początku ewoluował i miał na początku inny charakter, a potem jeszcze inny, a teraz jest jeswzcze inny, choć nadal ten sam. Ale teraz na prrzykład siedzę głównie na bikestatsie, który przejął relacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniamy się;) żeby nie rzec, starzejemy;) Poza tym, trochę inny miałam te 15 lat temu (sic!) pomysł na bloga, trochę inny teraz, stąd zmiana tytułu i przeprowadzka na nowe śmieci; miałam potrzebę uporządkowania spraw, a co z tego wyjdzie, czy wróci mi początkowy entuzjazm, nie wiem, to tez zalezy od tego, czy będzie z kim gadać, bo pisanie w próżnię zniechęca. No i trochę energii pochłania grupa na fb, chce to połączyc.

      Usuń
  11. Witam,
    Mój pierwszy blog był na interii. Stare dzieje - prawie 20 lat temu -ale ten czas śmiga.
    10 lat, to piękny wiek. zaglądnę chętnie na nowego bloga. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie skojarzenie jak zobaczyłem Twój tekst:
    "This is the end Beautiful friend
    This is the end My only friend, the end"
    The Doors - "The End'


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The end is a new beginning? 😊 Lubię Doorsów.

      Usuń
  13. Ja zawsze jak podróżuję to rozglądam się za oknem i wyszukuje takich podróżniczych smaczków, jak np. takie piękne mosty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooooooo, zaskoczyłaś mnie. Ja wracam na bloggera ;) Przenoszę stronę:)

    OdpowiedzUsuń


Wszystkim dziękuję pięknie za komentarze, bez nich blog nie byłby tym, czym, mam nadzieję, jest - rozmową.
Staram się odpowiadać na bieżąco, czasem jednak nie mogę, ale zawsze - chcę;)


A, i czytam komentarze do starych postów:)