niedziela, 9 grudnia 2018

Projekt RYNEK, czyli rynki nasze (nie) wszystkie


Ten projekt chodził za mną już od dawna, wreszcie - jest:)
Dlaczego na facebooku?
Bo to formuła otwarta - jest post, jest album, który można uzupełniać i zdjęciami, i opisami. Wiem, że nie wszystkim z Fb po drodze, ale może się skusicie? Bo otwartość projektu polega również na tym, że można  - zachęcam - w komentarzach pod postami wrzucać swoje zdjęcia, uzupełniać informacje, słowem - współtworzyć.
Miast, jak może wiecie, mamy 930! Nie wszystkie mają rynki, ale niektóre mają ich kilka; na wsiach też bywają - vide Lanckorona, na przykład - więc temat kroi się obszerny, na lata:)
Mam nadzieję, że nie zabraknie mi ani zdjęć, ani entuzjazmu 



26 komentarzy:

  1. Tematyka wg mnie tylko pozornie łatwa, ale bez dwóch zdań ciekawa. Trzymam kciuki za powodzenie projektu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli jednak chodzi o wybór tej formy czyli strony na FB to niestety z doświadczenia wiem, że nie jest łatwo sprawić by strona żyła tak jak byśmy tego chcieli. Tak czy siak powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale nie tracę nadziei, choć podobno jest matką głupich:) jak nie spróbuję, to się nie dowiem:)

      Usuń
  3. Mam nadzieję, ze nie zatracisz się na FB i tu też coś od czasu do czasu umieścisz?... ;)Tak czy owak dobrego życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niektóry posty mogę tu dublować; ale mam pytanie - próbowałas wejśc na linkowana stronę?

      Usuń
    2. Tak, nawet próbowałam "polubić", ale logowanie skutecznie mnie zniechęca... ;(

      Usuń
  4. Też mam zdjęcia kilku rynków. Bo generalnie rynki w Polsce są bardzo ładne. Nawet w malutkich miasteczkach i wioskach.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam podwójnie:) Może mam miasta, których zdjęcia rynków zrobiłaś?
      Przeglądam swoje archiwum; niektóre zdjęcia są nieaktualne, trzeba będzie uzupełnić na bieżąco.

      Usuń
  5. Muszę przeglądnąć archiwum i na pewno kilka rynków się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj i wrzucaj w komentarzach pod zdjęciami, a jak coś wiesz ciekawego - pisz. Tylko proszę o info, nie o wykładnię poglądów politycznych:)

      Usuń
    2. Sam od siebie nigdy w politykę nie wkraczam.

      Usuń
  6. Najpiękniejszy ten krakowski! Rynek nad rynkami :)
    O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najukochańszy😊 ale mam jeszcze kilka typów na następne miejsca w rankingu i takie nieoczywiste ☺ będą w Projekcie, zapraszam 😊

      Usuń
  7. Fajny temat, ale pokibicuję z daleka, gdyż albowiem ponieważ - nie mam fejsa, znaczy się nie żyję! Nio!
    Trudno, uchacha!
    Macham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E, myślę że tak źle nie będzie, przeciez nie odpuszczam bloga:) Zastanawiam sie tylko, jak modyfikowac wpisy, żeby dostosowac je do specyfiki jednego i drugiego medium, ze sie tak wyrażę:)

      Usuń
  8. Byłam tu. Pozdrawiam i dołączam życzenia na najbliższe dni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Świąt Bożego Narodzenia w przyjaznej, rodzinnej amosferze, Świąt spędzonych tak aby dały siłę na kolejne miesiące. Aby te chwile spędzone wspólnie pozwoliły znowu patrzeć na siebie z czułością i miłością, bez względu na to co nas podzieliło.
    Ciepłe i Puchate też podsyłam! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ikroopko, pięknych świąt Bożego Narodzenia, upływających w magicznej atmosferze, oraz zdrowia i pomyślności.

    OdpowiedzUsuń


Wszystkim dziękuję pięknie za komentarze, bez nich blog nie byłby tym, czym, mam nadzieję, jest - rozmową.
Staram się odpowiadać na bieżąco, czasem jednak nie mogę, ale zawsze - chcę;)


A, i czytam komentarze do starych postów:)